
منو و عشقم - تو مال خودمی تو مال خودمی ﭼــﻘﺪﺭ قشنگــهوقتـی ازت بپــــــرسه” دوستـــــم داری؟ ”xa0و تــو بـا شیطـنت بگی نــــه !وبعدﺍﯾـﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺭﻭﺑﺸﻨـﻮﯼ :مـگــه دسـت خـودته ……. ﭼﻪ ﺑﺨـــﻮﺍﯼ ﭼﻪﻧﺨـﻮﺍﯼ ﻣــﺎﻝ خـــودمیبــایـد دوستـمداشتـه بـاشی!!!! ...
ادامه مطلب