تو مال خودمی
ﭼــﻘﺪﺭ قشنگــه
وقتـی ازت بپــــــرسه
” دوستـــــم داری؟ ”
و تــو بـا شیطـنت بگی نــــه !
وبعد
ﺍﯾـﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺭﻭ
ﺑﺸﻨـﻮﯼ :
مـگــه دسـت خـودته ……. ﭼﻪ ﺑﺨـــﻮﺍﯼ ﭼﻪ
ﻧﺨـﻮﺍﯼ ﻣــﺎﻝ خـــودمی
بــایـد دوستـم
داشتـه بـاشی!!!!
وقتـی ازت بپــــــرسه
” دوستـــــم داری؟ ”
و تــو بـا شیطـنت بگی نــــه !
وبعد
ﺍﯾـﻦ ﺟﻤﻠﻪ ﺭﻭ
ﺑﺸﻨـﻮﯼ :
مـگــه دسـت خـودته ……. ﭼﻪ ﺑﺨـــﻮﺍﯼ ﭼﻪ
ﻧﺨـﻮﺍﯼ ﻣــﺎﻝ خـــودمی
بــایـد دوستـم
داشتـه بـاشی!!!!

