گاهی پای کسی می مانی …که نه دیدیش …نه می شنسیشفقط حسش کرده ای …!تجمسش کرده ای؛پشت هاله ای از …نوشته های مجازی …!روی پیج مجازی اش …!!!که هر روز می خوانی و …در جوابش می گوییدوستت دارم دوست مجازی من
ما را در سایت سکوت دنبال میکنید
برچسب: دوست,مجازی, نویسنده: بازدید: 57 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 3:50