xa0 گاهی پای کسی می مانی …که نه دیدیش …نه می شنسیشفقط حسش کرده ای …!تجمسش کرده ای؛پشت هاله ای از …نوشته های مجازی …!روی پیج مجازی اش …!!!که هر روز می خوانی و …در جوابش می گوییدوستت دارم دوست مجازی من ...